Alla inlägg under maj 2010

GPS

Av Surfer - 30 maj 2010 21:50

Vissa de skriver att de inte kan vara utan sin mobil, kalender eller andra livsnödvändiga saker. Jag har snöat in på min GPS, gudvilken fiffig liten manick det är..

Tar mig dit jag vill, och jag litar obetingat på "ingrid" som pratar till mig.


//S

Av Surfer - 9 maj 2010 22:04

Ja hur är det när man bara känner att det regn hos mig. Sover inte om nätterna och har svårt att inte låta bli att pressa käkarna. Sov u 20 minuters pass i natt, vaknade med en molande huvudvärk. Skulle kunna tro att jag var bakis, men har beredskap och är tvärnykter.


Magen molar som om den gick på tomt hela tiden, är detta vad jag vill med mitt liv?

Jag känner att det skulle kunna vara en panik över att ha blivit 50, detta målsnöre för många. Och nu även för mig, min ångest yttrar sig i att jag grubblar över vad jag vill med mitt liv.

Och jag som trodde att detta inte skulle hända. Men är bestämd över att inte odla långt hår och skaffa en Harley! Jag har ju Tiger!!


Kanske ska jag be om lyckopiller?? Funkar det?


"regn hos mig"



// S  

Av Surfer - 8 maj 2010 22:55

När ska den där solen komma? Tiger står där i garaget och längtar men det är bara dåligt väder. Nedstämdhet är bara förnamnet hur jag känner det.


Men det finns ett ljus i tunneln, ska åka norröver för att träffa mina kära! Det gör att mitt hjärta slår ett extra slag lite då och då när jag tänker till på dem. Men samtidigt kommer klumpen i halsen, gråtklumpen.

Och tankarna kommer och frågorna. Varför ska det vara så här?


//S

Av Surfer - 6 maj 2010 18:56

Barnen, livets njutning heter det, och barnbarn livets efterrätt. Ja det kan vara så men för mig är det förknippat med otroligt många kännslor.

Lillstumpan och Storstumpan berättade att de suttit och storgråtit och kommit på att mamma inte sagt att hon älskade dom.

Då fick jag en otroligt stor klump i magen, hur var det med mig, var det lika illa med mig också? Ja det kanske det har varit men nu har jag bestämt mig att de ska inte ske.

De ska få veta att jag älskar dom otroligt mycket. Jag är en otroligt stolt pappa som går med högburet huvud. De gör mig stolt varje dag och jag älskar dom. Nu rinner tårarna ned för min kind.


Älskar er ungar!


//S  

Av Surfer - 1 maj 2010 19:48

Skulle skina som solen, men känner det som om det är regn hos mig.


Känner mig nerstämd och låg och vet igentligen inte riktigt varför det är så. Allt är bara tungt och tråkigt.


Vill inte känna så.  


//S

Ovido - Quiz & Flashcards