Alla inlägg under september 2010

Av Surfer - 27 september 2010 18:51

Att Bryta  upp!

Jag är i begrepp att bryta upp ur ett etablerat liv. Flytta och boa in sig på ett nytt ställe. För mig är det otroligt skrämmande, utmanande och spännande.

Jag fick en förfrågan om hur jag tänkte på ordet förändring, jag svarade att det som först kom upp i mitt huvud var möjligheter.

Och det jag ser när jag tänker på att bryta upp och påbörja något nytt, är möjligheter. Jag har fått jobbet utifrån min egna meriter inte på grund av att staten ska hjälpa till.

Personalen på kontoret som frågade ut mig på intervjun gillade tydligen mig.


Det är ledsamt att vara tvungen att lämna min katt, för han kan inte följa med dit jag ska.

Jag kommer närmare mina barn och mitt barnbarn! Vilken otrolig vinst!


Norrland nu kommer jag! Frågan är nu, är norrland redo på att möta mig? 

Jag hoppas det, och tror det.


För om två veckor är jag där!


//S  

Skapa flashcards