Alla inlägg under februari 2017

Av Surfer - 28 februari 2017 10:32

Ja detta kan vara lite taget.. men men.

Visst är det konstigt att svenskälskare som SD vänder sig till WP i USA och baktalar Sverige? Hur tänker man då?

Och hur ligger det till när en snubbe som FOX news helt plötsligt blir säkerhetsrådgivare i Sverige.... Och den personen protesterar inte...han kommenterar det bara med att "det får stå för FOX"


nej det är tjorvigt i Sverige och världen..



//S

Av Surfer - 21 februari 2017 16:46

Jag har notiser på min mobil. Jag får hela tiden de senaste nyheterna i kortverision. Varje morgon jag vaknar är denne TRUMP med på ett antal notiser.

Min stilla undran är, hur ska detta gå?

Mannen är ju som ett litet barn.....och han har tillgång till kärnvapen!!!!!!


Sedan har jag en annan tanke och det är detta med ärligheten i Sverige. Myndighetsföreträdare tar för sig och fifflar!!! Mona Salin erkänner oärlighet IGEN!!!


Nu är nog Sveriges tid som världssamvete över.

Oroande tycker jag.


//S

Av Surfer - 9 februari 2017 23:52

Jaha.. nu ska Löven inte komma till almedalen...Han ska möta sina väljare!!!

I stället ska Finansministerna komma och hålla tal..Är det för att inte Löven ska säga något olämpligt eller?

Det börjar likna USA där medarbetare till Trump talar om att man ska köpa dotterns klädkollektion...

Det är mycket nu...


Undrar vad som T ska hitta på nu.....

Varje dag är det notiser om vad T har skrivit på! Den nea saken värre än den andra...

ska det fortsätta så här i fyra år??


Ovido - Quiz & Flashcards