Alla inlägg under augusti 2017

Av Surfer - 11 augusti 2017 22:21

Hej!

Nu har jag varit turist under nästan 2 år! Vad menar han nu, tänker ni!?

Jo nu har jag under nästan två år varit boende i Sverige och endast kommit till mitt hus på Gotland som turist.

Det är skitdrygt, mina medresänärer beter sig som om det kan allt om ön och äger allt fint! Jag blir så arg och uppgiven över det sätt som Region Gotland sålt ut den raritet Gotland är.

I Dalarna har de i vissa byar krav på färgval mm på de hus som ska nyproduceras. På Gotland är tydligen ALLT ok!!

Fy !!!

Vi säljer ut det som var unikt! Och det går aldrig att ta bort!

När personer som Alexander S med bror bosatt sig i Rute tycks de har ensamrätt på allt som är Gotland.....

Mår dåligt av det.




Puss o kram


//S

Skapa flashcards