Alla inlägg den 21 september 2017

Av Surfer - 21 september 2017 09:40

det pratas och skrivs så mycket om ohälsa. Folk har ångest, panik ångest, deprimerade tittar man i FB är det INGEN som kan erkänna att livet suger och man undrar hur man ska ta sig igenom dagen. Det kan man läsa om i bloggar bakom obskyra psedonymer.

Hur blev det så?

Förr då sa man att han/hon hade problem med nerverna. Och alla accepterade det och förhöll sig till det.

Idag är det förbjudet att känna, då måste man ha ett piller eller en ettiket för det. För finns det en ettiket eller diagnos är det legitimt att känna.

Att man ger adhd personer amfetaminliknande preparat och föräldrar vill försköna det och kalla det något annat....


Va f-n håller vi på med?


Råkar men sätta sig framför tv och slår på tv1-2... min första tanke är STASI. inte att undra på att ingen betalar tv-avgift. Men det kommer på skattsedeln nu istället....Jag måste alltså finnansiera STASITV även fortsättningsvis. Inte undra på att folk blir deppade.

Ja men dessa reklamkanaler är ju så upphackade, säger en del.

Det jag finner jobbigt med dessa kanaler är att en del program där är så otroligt korkade,ja renta av fördummande. Typ, ex on the beach, paradise hotel, hollywood fruar... men fy-f-n.

Ja nu är det bara att gå ut och skjuta sig själv...livet är inte värt så mycket längre. Jag har ju ingen diagnos eller ettiket på mitt mående,än mindre medicin...


Tack o Hej leverpastej.


//S

Av Surfer - 21 september 2017 08:04

Nassar marcherar i Göteborg! Polisen gör inget!!!!!!!!!!!

Justitieminister och stadsminister gör inget! Tycker att en anstädighetsgräns passerats, hade det varit jag hade MJ blivit inkallad, jag och avkrävt en förklaring varför dessa individer som marcherat inte blivit lagförda.

MJ kallar till en utredning ....

Nu är det mycket i detta landet som är galet, sjukt galet!

Men MP tycker det är ok att tigga.....Man kanske skulle säga upp sig och sätta sig vid den lokala ICA-affären. Jag undrar hur mycket sympatier jag skulle få då?



Ovido - Quiz & Flashcards