Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Enduro

Av Surfer - 31 oktober 2009 20:11

Var idag och kolla in GGN, kul att se blåbären och lägga märke till skillnaden när eliten kommer.

Det är som att eliten kör på reabränsle. Att det kan vara en sådan otroligt stor skillnad i hastighet kan det bara bero på att eliten har bättre mc?

Men sedan det som är näst bäst att titta på är alla som lever upp under dessa förhållande. Den där annonyme killen som normalt annars aldrig har en framträdande roll, dyker nu upp med pondus och självförtroende. Och just han dyker upp vid flera olika typer av arrangemang det finns som ingen gemensam nämnare. Jag undrar vad det är som driver dom?

Sedan finns det alla dessa anonyma, tysta, hängivna och lojala funktionärer som inte behöver lysa. De bara finns och jobbar för och mot ett gemensamt mål, dvs tävlingens.


Kul att se!


För att inte tala om alla politiker mm som ska sola sig i glansen. Jag var där syndromet!!!!!..gud vad patetiskt.



//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Surfer - Lördag 3 feb 22:59

Hej! nu har jag gått igenom ett förhållande som sambo i 7-år Vid en av våra gräl fick jag insikt att från hennes sida var dettta inte ett riktigt förhålllande utan hon lät mig vara kvar för sin egen bekvämlighet. detta har gjort mig väldigt syn...

Av Surfer - 19 december 2018 22:44

Hej! Nu är man här igen, jag är inte arg. Inte ledsen, bara djup, som vanligt. Jag har en massa människor som står ut med mig. Tack för att ni gör det. I förra torsdagen dog en av mina gamla kollegor, fy tysen, nu fick jag 60-års frossa. Fan ...

Av Surfer - 21 september 2017 09:40

det pratas och skrivs så mycket om ohälsa. Folk har ångest, panik ångest, deprimerade tittar man i FB är det INGEN som kan erkänna att livet suger och man undrar hur man ska ta sig igenom dagen. Det kan man läsa om i bloggar bakom obskyra psedonymer....

Av Surfer - 21 september 2017 08:04

Nassar marcherar i Göteborg! Polisen gör inget!!!!!!!!!!! Justitieminister och stadsminister gör inget! Tycker att en anstädighetsgräns passerats, hade det varit jag hade MJ blivit inkallad, jag och avkrävt en förklaring varför dessa individer som ...

Av Surfer - 4 september 2017 06:33

Kan inte låta bli att fundera över alla de artister och mediakändisar som valsar runt i media. Nu drar Biggest loser igång, vem är med där, jo A B. Hon har väl varit med i ALLT, det som saknas är väl Farmen och Robinson. Gråtit sig fram efter var...

Ovido - Quiz & Flashcards