Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Dold agenda

Av Surfer - 10 augusti 2010 23:06

Eftersom det nu drar igång med valrörelse, kan man undra hur många som kör med en dold agenda. Jag menar de som redan beslutat hur de ska gör men inte vågar att tala om det på grund av rädslan över hur det ska uppfattas. Det kan till och med vara politiskt självmord att tala om den ståndpunkt man tagit.

Det finns de som smyger iväg till platser där de tror att de osynliga och där testar sina tankar. Och när opositionen eller journalister frågar, kommer det halvsanningar och förnekanden.


Och det skulle vara förödande för den kommande valrörelsen om opositionen fick reda på denna agenda, vilket skulle påverka valets utgång.

Och det kan till och med vara så att opistionen redan insett läget och blickar åt ett annat håll och valt en annan kurs.


Titta hur SD sneglar på allt som FP och M säger och gör, och inte ens Mikael Wiehe kommer undan SD, de har skrivit om texten till "Flickan och kråkan"...


Nej det gäller att spela med öppna kort i valtider.


Undrar om vännerna Skalman o Thooomson fattat det?


//S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Surfer - Lördag 3 feb 22:59

Hej! nu har jag gått igenom ett förhållande som sambo i 7-år Vid en av våra gräl fick jag insikt att från hennes sida var dettta inte ett riktigt förhålllande utan hon lät mig vara kvar för sin egen bekvämlighet. detta har gjort mig väldigt syn...

Av Surfer - 19 december 2018 22:44

Hej! Nu är man här igen, jag är inte arg. Inte ledsen, bara djup, som vanligt. Jag har en massa människor som står ut med mig. Tack för att ni gör det. I förra torsdagen dog en av mina gamla kollegor, fy tysen, nu fick jag 60-års frossa. Fan ...

Av Surfer - 21 september 2017 09:40

det pratas och skrivs så mycket om ohälsa. Folk har ångest, panik ångest, deprimerade tittar man i FB är det INGEN som kan erkänna att livet suger och man undrar hur man ska ta sig igenom dagen. Det kan man läsa om i bloggar bakom obskyra psedonymer....

Av Surfer - 21 september 2017 08:04

Nassar marcherar i Göteborg! Polisen gör inget!!!!!!!!!!! Justitieminister och stadsminister gör inget! Tycker att en anstädighetsgräns passerats, hade det varit jag hade MJ blivit inkallad, jag och avkrävt en förklaring varför dessa individer som ...

Av Surfer - 4 september 2017 06:33

Kan inte låta bli att fundera över alla de artister och mediakändisar som valsar runt i media. Nu drar Biggest loser igång, vem är med där, jo A B. Hon har väl varit med i ALLT, det som saknas är väl Farmen och Robinson. Gråtit sig fram efter var...

Ovido - Quiz & Flashcards