Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Surfer - 4 januari 2010 19:02

Att det blir vinter är inget konstigt. Att det sedan kommer snö är inte heller det konstigt. Men det som är lite märkligt, är att det ska dråsa ner en massa snö när man har som minst tid med att ta hand om den.


Har inte tid nu att skriv mer..ska ut och ploga undan snö så att jag kan komma ut med bilen i morgon bitti.


//C

Av Surfer - 4 januari 2010 04:36

Det verkligen suger att vakna på natten och inte kunna somna om. Jag vet inte vad det är som gör att jag vaknar. Men en sak är klar och det är att jag är KLARVAKEN. Det är som om jag sovit klart, min kropp är utvilad och jag bara inte kan somna om. Oftast går jag upp, det lönar sig inte att ligga kvar.

Jag skulle kunna ha audiens för världens ledare under en sådan natt, jag har alla svaren! Fan det lät jätte kaxigt men tankarna snurrar runt och man kommer på sammanhang och lösningar.

Men som tur är har dom inte upptäckt mig, ännu!    

Då skulle jag väl inte få en enda natts sömn.


Nej nu ska jag gå och lägga mig igen. Kanske kommer jag på lösningen på Bror Lindahls rädsla för vindkraftverk.


Det vore ett framsteg för männskligheten.


Sov gott!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards