Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Surfer - 7 oktober 2010 19:10

Nu har min sista dag tagit slut, nu är det min första dag i det nya livet som börjar. Och aldrig trodde jag att det skulle finnas stöd och saknad hos vissa av mina arbetskamrater. Det var en väldigt trevlig överraskning, synd att den kunskapen kom till mig sista dagen!!

Det kan göra mig lite bitter, fan varför kunde inte visat sig innan.

Men idag börjar ett annat liv, ett liv som jag kan påverka. Och det i positiv riktning, vilket jag är besluten över att fixa. 


Som sagt en början på något annurlunda som kan bli väldigt bra!!


//S

Av Surfer - 7 oktober 2010 06:10

Idag är det sista dagen på jobbet!

Det är sista morgonmötet och en hel del andra "sista"!!!

Och jag ska väl säga att jag är tvehågsen inför det. Det finns väldigt mysiga, trevliga och roliga arbetskamrater. Och samtidigt finns det ett gäng med kollegor som kommer till arbetsplatsen som ställer in sina skor i skåpet och sedan bara går runt och värmer uppluften... inget mer. De kan jag vara utan!


Nu är det snart "sista bloggen" från ön! Det ser jag fram emot!


//S

Ovido - Quiz & Flashcards