Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Arena hall på Hällarna, Visby

Av Surfer - 15 september 2009 06:30

Det är ju märkligt att politiker som Thomsson måste sätta sitt namn på kartan! Att man är så djävla het på att se sitt eget namn! För det kan inte vara något annat!

Kan han inte se till att det byggs billiga och funktionella lägenheter? Så att alla yngre familjer kan få någonstan att bo!


Det måste ju finnas några som ska sköta alla karuseller, vattenrutschkanor och krogar, som behövs för att sommarland Gotland ska fungera! Det blir väl Pigge och Thomsson som ska vara VD med Max och Fingal som personalchefer.

Visby innerstad byggs om till kontor åt personalavd....annars vill inte Max och Fingal Olsson inte vara med.

Målet är att var 50 meter ska det finnas en villavagn och en trampbåt! Annars flyttar Pigge, och Thomsson får inget namn i historieboken!

Men vem ska sköta tivolit? Ja det får väl bli Payex gamla personal, de är ju vana vid tuffa tag! Fingal Olsson är ju känd för "Rule by fear"!

Frågan är var dom ska bo? Kanske i dom gamla villavagnarna från Snäck? Men vart ska dom stå, för de får ju inte vara ivägen för turisten eller förfula utsikten! Tofta skjutfält kan väl bli ett reservat för gamla gutar, som modell kan väl indianreservaten i USA eller reservaten i Australien användas! Det har ju visat sig effektivt! Eller?


Är detta vad Thomsson strävar efter?


Då framstår Valdemar Atterdag som en ganska hyvens kille!



//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Surfer - Lördag 3 feb 22:59

Hej! nu har jag gått igenom ett förhållande som sambo i 7-år Vid en av våra gräl fick jag insikt att från hennes sida var dettta inte ett riktigt förhålllande utan hon lät mig vara kvar för sin egen bekvämlighet. detta har gjort mig väldigt syn...

Av Surfer - 19 december 2018 22:44

Hej! Nu är man här igen, jag är inte arg. Inte ledsen, bara djup, som vanligt. Jag har en massa människor som står ut med mig. Tack för att ni gör det. I förra torsdagen dog en av mina gamla kollegor, fy tysen, nu fick jag 60-års frossa. Fan ...

Av Surfer - 21 september 2017 09:40

det pratas och skrivs så mycket om ohälsa. Folk har ångest, panik ångest, deprimerade tittar man i FB är det INGEN som kan erkänna att livet suger och man undrar hur man ska ta sig igenom dagen. Det kan man läsa om i bloggar bakom obskyra psedonymer....

Av Surfer - 21 september 2017 08:04

Nassar marcherar i Göteborg! Polisen gör inget!!!!!!!!!!! Justitieminister och stadsminister gör inget! Tycker att en anstädighetsgräns passerats, hade det varit jag hade MJ blivit inkallad, jag och avkrävt en förklaring varför dessa individer som ...

Av Surfer - 4 september 2017 06:33

Kan inte låta bli att fundera över alla de artister och mediakändisar som valsar runt i media. Nu drar Biggest loser igång, vem är med där, jo A B. Hon har väl varit med i ALLT, det som saknas är väl Farmen och Robinson. Gråtit sig fram efter var...

Ovido - Quiz & Flashcards